Najczęstsze pytania - POMOC


  •     REJESTRACJA I LOGOWANIE, KONTAKT ZE SKLEPEM


Czy aby złożyć zamówienie muszę się rejestrować?

Na naszej stronie internetowej nie trzeba wcześniej zakładać konta, by dokonać zakupu. Konto tworzy się automatycznie w momencie wypełnienia formularza z danymi, podania adresu mailowego oraz wybranego przez siebie hasła.

Mam już konto w sklepie, ale nie pamiętam hasła. Co robić?

Aby zalogować się do sklepu podaj swojego maila oraz hasło, które wybrałeś w momencie składania zamówienia. Jeżeli nie pamiętasz hasła wybierz opcję: 'Przypomnienie hasła'.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać przez stronę internetową - wrzucając produkty do koszyka. Jest to najłatwiejsze. Jeśli masz problem ze złożeniem zamóienia samodzielnie- złóż je telefonicznie: przygotuj listę zakupów z dokładnymi nazwami produktów, ilościami i kolorami oraz zadzwoń: 512 120 512 pon-pt w godz.8-16.

W jakich godzinach i w jaki sposób mogę kontaktować się ze sklepem?

Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adresy mailowe podane na stronie internetowej bądź infolinię, która czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. W sezonie kontakt telefoniczny może wymagać dłuższego czasu oczekiwania na połączenie.

  •     PŁATNOŚCI


W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione produkty?

Do wyboru masz aż 3 opcje płatności:

    - za pobraniem – płacisz kurierowi w momencie, gdy dostarczy paczkę,

    - szybka płatność – wybierz ten sposób płatności jeżeli posiadasz internetowe konto bankowe – taki przelew księguję się do 15 minut i bardzo szybko możemy przystąpić do realizacji Twojego zamówienia,

    - tradycyjna wpłata na konto.

Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?

Płatność za pobraniem możliwa jest w większości przypadków.

Nie dotyczy to zamówień, w których wybrano produkty personalizowane lub przygotowane na specjalne zamówienie.

 

  •     REALIZACJA ZAMÓWIENIA


Jak długo moje zamówienie będzie realizowane?

Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji zamówienia właśnie z tym produktem. Jest to:

    wysyłka natychmiastowa,

    1-3 dni roboczych,

    1-7 dni roboczych.

Większość paczek udaje nam się wysłać w ciągu 2-3 dni.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Składając zamówienie zaznacz, że chcesz taką fakturę otrzymać oraz podaj niezbędne dane, które muszą się na niej znaleźć, a faktura oczywiście zostanie wysłana mailem oraz dołączona do paczki.

Czy otrzymam rabat na zamówione produkty?

Sklep organizuje różne akcje promocyjne i rabatowe, więc możesz spodziewać się rabatu na kolejne zakupy, który otrzymasz mailem lub w paczce z zamówieniem.
W przypadku stałych klientów bądź bardzo dużych zamówień rabaty ustalane są indywidualnie.

Czy mogę dodać produkty do już złożonego zamówienia?

    - gdy nie wykonałeś jeszcze przelewu – zamówienie zwiększymy o dany produkt, a Ty otrzymasz nową kwotę do wpłaty,

   -  gdy wykonałeś przelew, a zamówienie nie jest jeszcze skompletowane – dodamy produkt, a na maila otrzymasz kwotę oraz dane do dopłaty,

    - gdy wykonałeś przelew, a zamówienie jest już skompletowane – mamy możliwość dołożenia produktu wyłącznie za dopłatą u kuriera, co się wiąże ze wzrostem kosztu przesyłki o 8zł,

   -  gdy wybrałeś opcję za pobraniem – dołożymy produkt, a kwota pobrania zostanie zwiększona o koszt produktu,

   -  gdy paczka jest już zapakowana – niestety nie mamy możliwości dołożenia produktu, w tej sytuacji możesz złożyć kolejne zamówienie.

Sprawdź status swojego zamówienia na stronie sklepu.

Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce 'Lista zamówień' po zalogowaniu się na naszej stronie za pośrednictwem maila i hasła, które wybrałeś w momencie składania zamówienia.

Co oznacza status mojego zamówiania?

Oczekuje na wpłatę – zamówienie jest już w naszym systemie i czeka, aż przelew zaksięguje się na koncie. W przypadku zamówień opłacanych szybką płatnością czas księgowania wynosi zazwyczaj około 15 minut. Tradycyjna wpłata księguje się nieco dłużej – najczęściej trwa to jeden dzień. Gdy tylko pieniążki wpłyną na konto – zamówienie przekazywane jest do skompletowania.

Przyjęte do realizacji – status ten oznacza, że wpłata się zaksięgowała lub też w przypadku opcji za pobraniem – zamówienie trafiło do naszego systemu i czeka, aż zostanie przekazane do skompletowania.

Realizowane – zamówieniem w tym momencie zajmują się pracownicy naszego magazynu, jest ono kompletowane i przygotowywane do wysyłki.

Oczekuje na kuriera – paczka jest zapakowana, oznaczona numerem listu przewozowego i czeka, aż kurier ją od nas odbierze.

Zrealizowane – paczka została przekazana kurierowi. Doręczenie przesyłki zazwyczaj trwa 24 godziny. Jeżeli chcesz wiedzieć, gdzie paczka znajduje się w danym momencie możesz ją śledzić dzięki numerowi listu przewozowego, który otrzymałeś na maila. Możesz również kontaktować się z firmą DPD, by ustalić szczegóły doręczenia.



Co mam robić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się?

Być może w Twoim zamówieniu pojawiły się produkty personalizowane, na których realizację potrzebujemy troszeczkę więcej czasu.

Jeżeli obawiasz się, że paczka nie dotrze na czas skontaktuj się z nami, a dopasujemy najlepsze rozwiązanie, byś jak najszybciej mógł cieszyć się zamówionymi produktami.



  •     KOSZTY WYSYŁKI I DOSTAWA


Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki wynosi odpowiednio:

    przy płatności przelewem – 17zł,

    za pobraniem – 25zł.

    gdy wartość zamówienia przekroczy 349zł - 0zł

W jaki sposób moja paczka zostanie wysłana?
Paczki wysyłamy kurierem GLS.

Kontakt do firmy kurierskiej GLS

Paczki dostarcza firma kurierska: GLS w dni robocze w godzinach: 8-16

  • telefon: z komórek +48 46 814 82 20
  • telefon: z tel. stacjonarnych +48 804 262 262



Chcę żeby towar był wysłany Pocztą Polską. Czy jest to możliwe?

Nie korzystamy z usług Poczty Polskiej. Paczki wysyłamy kurierem GLS, dzięki czemu mamy możliwość solidnego zabezpieczenia nawet bardzo delikatnego towaru i dostarczenia go do klienta w idealnym stanie.

Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?

Oczywiście mamy możliwość wysłania przesyłki za granicę. Koszt takiej wysyłki do większości krajów Unii Europejskiej wynosi 110zł. Koszt wysyłki do krajów spoza EU jest kalkulowany odrębnie – poinformujemy Cię mailem o tym koszcie. Za granicę nie wysyłamy szkła, dywanów oraz bel materiałów.

Czy do sklepu mogę przyjśc osobiście i wybrać produkty?

Niestety jesteśmy tylko sklepem internetowym, a w naszej siedzibie można jedynie odebrać produkty po wcześniejszym złożeniu zamówienia i opłaceniu go przelewem.

Jeśli zamówiłem większą ilość produktów - czy mogę otrzymać je w jednej paczce?

Wszystkie zamówione przez Ciebie produkty postaramy się wysłać w jednej paczce tak, abyś koszt przesyłki poniósł tylko raz.

Istnieją sytuacje wyjątkowe jak np. wysyłka dużej ilości szkła, którą musimy bardzo dobrze zabezpieczyć – w takim przypadku ilość paczek ustalana jest indywidualnie w zależności od zamówionych produktów. Klient otrzymuje informację o ewentualnej dopłacie za kolejną paczkę po konsultacji z naszym magazynem.

Czy mogę zmienić adres dostawy paczki?

Jeśli paczka nie opuściła jeszcze naszego magazynu - możesz zmienić adres dostawy zgłaszając to tel. 512 120 512 pon-pt 8-16

Jeśli paczka już opuściła nasz magazyn -  aby zmienić adres dostawy  skontaktuj się bezpośrednio z firmą kurierską GLS.

Wszystkie informacje o stanie Twojego zamówienia otrzymujesz na maila.


O której godzinie przyjedzie kurier?

W momencie nadania paczki i odbioru jej przez kuriera nie mamy wpływu na to, o której godzinie on paczkę dostarczy. Zazwyczaj następuje to w godzinach 8-16.

Chcąc umówić się na konkretną godzinę doręczenia paczki, możesz skontaktować się z firmą GLS i ustalić szczegóły doręczenia podając numer listu przewozowego przesyłki (wysłany został na maila podanego w zamówieniu).

Kontakt do firmy kurierskiej:

  • telefon: . z komórek +48 46 814 82 20
  • telefon: z tel. stacjonarnych +48 804 262 262



Gdzie jest moja paczka?

W momencie nadania paczki przesyłamy na mail klienta numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić przesyłkę. W ten sposób szybko można sprawdzić, gdzie paczka jest w danym momencie.

  •     PO OTRZYMANIU PACZKI


Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Otwórz paczkę w obecności kuriera i sprawdź, czy wszystkie zamówione produkty dotarły bezpiecznie.

W przypadku, gdy produkt został uszkodzony spisz z kurierem protokół szkody i wyślij go do nas:

    - mailowo - na adres bok@omsgroup.pl,

    - pocztą – na adres OMS s.c., Koronkarska 10A, 61-005 Poznań.

W mojej paczce brakuje zamówionego produktu - co mam zrobić?

Przejrzyj dokładnie paczkę oraz wypełnienie jeszcze raz - paczka przed wysyłką sprawdzana jest przez dwie niezależne osoby, w związku z czym brakujący produkt zazwyczaj znajduje się po ponownym przeszukaniu paczki.

Porównaj otrzymane produkty z potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś na maila.

Brakuje personalizowanych etykiet? - etykiety pakowane są w osobną czerwoną kopertę i umieszczane najczęściej z boku lub na dnie kartonu.

Jeżeli nadal nie znajdujesz produktu – skontaktuj się z nami.

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Klient indywidualny ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni roboczych. Zwracany towar musi być nienaruszony, czysty, w oryginalnym opakowaniu.

Jeśli wystawiliśmy fakturę VAT – niestety nie przewidujemy możliwości zwrotu. W szczególnych przypadkach możliwa jest wymiana towaru na inny w tej samej kwocie.

Nie przyjmujemy zwrotów towarów personalizowanych oraz przygotowanych na specjalne zamówienie klienta np. dywanów.

  •     PRODUKTY


Czy produkt, który mnie interesuje jest aktualnie dostępny?

Wszystkie produkty widoczne na stronie internetowej mamy aktualnie w sprzedaży, a przy każdym z nich znajduje się czas realizacji zamówienia.

Może pojawić się sytuacja, że nastąpi chwilowy brak produktu w magazynie – w takim przypadku na stronie umieszczana jest informacja 'produkt niedostępny' lub jest podana data, kiedy produkt znów pojawi się w sprzedaży.

Nie wiem jakie wymiary, kolor, ilość ma dany produkt, jak mogę to sprawdzić?

Każdy produkt jest przez nas dokładnie wymierzany, a jego wymiary podane są w opisie produktu na stronie internetowej. Informacja o wymiarach, kolorach, ilościach znajduje się przy każdym produkcie.

Czy kolor produktu ze strony może różnić się od rzeczywistego produktu?

Kolor produktu w rzeczywistości może się oczywiście delikatne różnić. Będzie to jednak różnica bardzo subtelna, być może nawet niezauważalna. Zależy to między innymi od ustawień monitora.

Na stronie internetowej nie mogę znaleźć interesującego mnie produktu - co robić?

Wyślij do nas zapytanie mailem – postaramy się dopasować produkt najbardziej zbliżony do Twoich preferencji i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie.

drukuj stronę
© 2008-2017 ZlotyAniol.pl
Zamów newsletter